uffuu Nerdeyse 4 litre su içiyorum ona rağmen aşırı kabızlık yaşıyorum hemoroid başladı artık ne yapmam gerekiyo meyve de yiyorum kayısı falan sadece sürekli emzirdigim için hareketsizlik var nasıl hareket edebilirim evin içinde
tomvejerry uffuu O biraz normal canım ya benimki 3. aydan sonra düzelmişti yemeyle içmeyle alakası yok sanki bilmiyorum