Kızlar 6 aylık oldu bebeğim ben hala o gaz yapıyor bu gaz yapıyor diye hiçbir şey yiyemiyorum. Hep gazlı bir bebekti bir türlü geçmedi kendi kendine çıkarmayı öğrenemedi. Kan tahlili, gaita test ultrason, idrar hepsi teöiz çıkıyor tek dersi gaz ama ne gaz. Bıktım gerçekten çok yıprandım. Yemek yemeyi özledim. Süt ürünleri de daha çok gaz yapıyor. Yumurta bile yemiyorum. Ama sadece azalıyor hiç bitmiyor. Ek godaya geçtik biraz biraz gazını çıkarıyor ama yetmiyor hala kıvranıyor bugün armut şeftali pirin unu püresi yedi o mu yaptı anlamadım. Ya da pirinç pilavı yemiştim o dokundu yine. Gerçekten çok usandım hele o acı çekiyor ya ömrümden ömür gidiyor. Hiç uyanmazdı geceleri son 1 aydır gece saat başı kalkıyor çığlık çığlığa ne yapacağımı bilmiyorum ne tavsiye edersiniz🥹