Biz de 4 aylıkken sünnet olduk. Geçen ay :) bir beden büyük bez alıp karton bardak keserek koyduk beze temas etmemesi için. Hiç zorluk olmadı. Gün içerisinde olabildiğince açık sakladım ki yarası hızlı iyileşsin. Zaten kremleri var onları kullanıyorsunuz ve calpol içtik hiç sorun yaşamadık. Ama şöyle bir sorun olabilir sizin bebeğiniz dönmeye başladıysa yüz üstü dönmesine dikkat edin. Şimdiden geçmiş olsun