Eoyku Saçları inanılmaz dökülüyor sürekli yutuyor elinde ağIzda hep kıl oluyor böyle biley olupta kesen var mı
Yasedem Eoyku bende bu nedenle 5 aylıkken 1 e vurdurdum kızımın saçını ve iyikide yapmışım daha gür ve sağlıklı geldi rengi şekli hiç değişmedi
Eminegokhan Eoyku 3 aylıkken kestrdim canm kestir bnm oğlan saç olarak doğdu resmen yiyodu yoluyodu saclarni
Zubeydeeren Eoyku kesilir ama cok dikkatli olmalısınız meme arama refleksleri cok kuvvetli ne tarafa dokunsaniz oraya çevirecektir kafasını Allah koruusn
Sakura-chan Eoyku ben tam 4 aylıkken sıfıra vurdum çok rahatladık tavsiye ederim. Gözlerine bile giriyordu .
OptimusPrime Eoyku Dökülüyor ama kesmeyi düşünmüyorum. Kıyamam saçlarına ya dökülüp uzar dedim ilk bebeklik saçları kalsın istiyorum.
Eoyku OptimusPrime ben yutmasından dolayı kestirmek istiyorum ama gerçekten kıyamıyor insan ama napim
Gunes_kiz Bende kestirmek için 1 yaşını bekliyorum keltos doğdu zaten 😂😂😂 yeni yeni saçları belirginlesmeye başladı
Hivdamm Gunes_kiz bende kızımın saçlarını dört aylıkken kestirdim çok dökülüyordu en son kakasında da kıl görünce kıydım saçlarına