nevaelif poyrazinannes 2 günlük huzursuzdu, bugün daha iyi. İlk gün gece çok uyumadı ne yazık ki, sürekli uyanıp durdu. 2 aylık aşıda da 3-4 gün boyunca huzursuzdu. KPA olan aşı biraz can yakıyormuş, yapılırken ve sonrasında; ebe öyle söyledi.
1zeynosileannis poyrazinannes benim kızım 2 yaşında bence en ağırı 4. Ay aşısıydı biraz ateş ve huysuzluk yapmıştı ama bir iki güne geçiyor 😊
123607_ poyrazinannes şurup içmedi sabah şırınga ile verdim az daha boguyordum cocugumu çok korktum çocuk şurup icmezse başka alternatif ilaçlar arayın benim gibi yapmayın hala elim ayağım titriyor huzursuzluğu dünde hiç yoktu şimdide yok ama kafasi çok sıcak vücuduna gore
gzmydrm06 Bizde 4 aylığız sabah 9 da olduk aşı 10 da uyudu hala uyuyor ateşi yok 2.ay aşısında çok ağlamıştı 3 saat aralıksız
gzmydrm06 nevaelif poyrazinannes poyrazinannes evet verdim 4 saatte bir iki kere hiç ateşi çıkmadı şükür böyle durumlarda soğuk kanlı olmak önemli zor ama yapmak lazım herşey onların sağlığı için 🙏🏻