Bebeklere yeni doğduğunda emzik verilmeli mi sizce? İlk çocugumda hastanede emzik veremedim evde de ne denediysem almadı emzik tutmadı. Sonra tabi iyiki almamış bir de bıraktırma derdi olurdu diye düşündüm. Ama çevremde de iyiki emzik tutuyor çok kurtarıcı bir şey olmaz diyende var. 2. Çocuguma emzik versem mi diye düşünüyorum biraz 🙂