serrra Merhaba🌸 kızım işaret parmağını çok nadir kullanıyor. İstediği şeylere benim elimden tutup götürüyor. Böylw bir problem yaşayan var mı
ikioglus Oğlumda işaret Parmağını kullanmaz onun yerine yüzük parmağıyla yapardı. Şimdi 4 yaşına girecek arada hala alışkanlık olduğu için yüzük parmağını kullanır