Edacln35 Salona tavan salıncak istiyorum yatması için. Önerebilceğiniz var mı ? Kullananlar memnun musunuz ?
bebek-kaya Edacln35 kesinlikle çok memnunum uykuya dalmasına ve gazına çok yardımcı oluyor ben de salona taktım
Mhrnsa Edacln35 Arkadaşım Pilsan marka almış çok memnun, bende istiyorum tavana asılan salıncaklardan. Evimin balkonu kapalı ve çok geniş bende küçük bir oyun parkı yapmak istiyorum
Samavizey28 Eşim su borularından kaynak makınası ile beşik yaptı başta yadırgamıştım salonun ortasında çingen usulü birşey diye ama şimdi elimiz ayağımız çok çok memnunuz hep dua ediyorum eşime
bebek-kaya Hamak salıncak beşik diye aratın netten çıkıyor 100 liraya almıştım zıp zıp özelliği de var
Nur06 Bizde civilden almştk taşındık TOKİ evlerine çivi vs çakmak çok zor nasıl bir beton yapısı varsa bi çerceve için kaç matkap la delik açtık çok zor ya niye öyle yapmşlar anlamıyorm kısaca hevesimiz kursakda kaldı bende sattım ucuzdan 🤷🏻♀️🥴😅
01022019 İnstgram varsa salincakevi var bn siparis verdim besik olarak verdim ama salincaklarida guzel 6 yasa kadar kullaniliyo biliyo bi bak istersen