erdemeda Dün gece 4 aylık bebeğime yarım fitil kansuk verdim ama yapamadı bugün tekrar verebilir miyim acaba
suheyla92 erdemeda bekleyin bence cunku o erimiyor kakayla disari atılıyor bidaha verirseniz birikebilir tikanma yapabilir. Ben de gecen gun aksam 9bucukta vermistim ertesi gun oglen yapabilmisti anck
zencizeytin erdemeda gliserin kansuk zararlı değil doktorumuz öyle demişti ama erimedigi için daha sıkıntı olabilir. Bekleyin kakayla çıkacaktır. Bebeğime verdiğim dönemler oldu 4 5 saat sonra kaka yapıyordu ancak
erdemeda moonlight__ evet Çarşamba kontrolünüz var zaten vermeyim o zaman çok ağlayınca dayanamıyorum ondan sorayım dedim belki sorunu kakadır diye