Doğduğundan beri çok dikkat ettim gündüz uykuları düzenli olacak ve akşam mutlaka 8 de uyuyacak diye biraz uyku saati geçse içim içimi yer ama bu düzenim çevremdekiler tarafından garipseniyor çok erken uyutuyorsun bazen esnetebilirsin vs vs etrafımda da hep gördüğüm aynı ay bebekleri 9 10 dan önce uyutmuyorlar bi ben mi böyleyim diye düşünüyorum 🤷🏻♀️