Aysemira2019 Merhaba arkadaşlar. Sol göğsümün alt kısmında sert bir şişlik var.dokununca acıyor.Süt kanalı tıkanıklığı olduğunu düşünüyorum.Ilık duş aldım rahatlamadı masaj yapıyorum yok.ne yapmalıyım öneriniz var mı ?Mastite dönüşmesinden kotkuyorum
mcansum Aysemira2019 ktle varsa mastittir buyuk ıhtımal dktora gtmelisin eger emin olursan süt tıkanıklıgından lesitin içebilirsn ben btek ona kurtuldum.... Ama emin ol önce
mihrosum Aysemira2019 sıcak su torbası , sıcak suyla yıkan ve en cok o gogsunu emzır gecer canım benımde öyleydi