Merhaba. Yakalşık 25 gün önce sezeryan ameliyatı olsun ve yaklaşık 1 haftadır sağ tarafımda bir ağrı vardı. Bugün doktoruma kontrole gittiğimde ise hem sertlik hem de kızarıklık mevcuttu ve enfeksiyon olduğunu söyledi ve ilaç verdi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı ve ne kadar sürede geçti ?