neslihanca saygı duyarım ama pişman olursunuz. Yer ama ne yediğinin bilincinde olmadan yer. Her gün 3 öğün yarım saat izletmek zorunda kalırsınız . Bir süre sonra sürekli açın ister. Ağızda tutma problemi başlar.
Şu an çok bir şey yemesi gerekmiyor. Siz yedirmek için uğraşmayın eline büyül parçalar verin veya baş ve işaret parmakları ile kıskaç şeklinde tutabilmeye başladıysa önüne minik parçalar koyun . Ya da size yedirmesini isteyin. Eline alıp oynamasını sağlayın . Oynarken muhakkak ağzına götürecek