Arkadaşlar psikolojik olarak çok yoruluyorum , erkek çocuğu büyütmek mi zor hepsi mi aynı bilmiyorum yıpranıyorum. Destek gördüğüm halde böyleyim yalnız evde olanlar ne halde Allah yardım etsin. Çiş eğitimi verdik kendisi çıkardı bezi , sıkılınca açıp yere işiyor . Kakasını söylüyor ama asla klozete / lazımlığa yapmıyor ayakta kaka yapmak istiyor . Altını almak , tırnak kesmek , banyo yaptırmak hatta bazen bi tişört giydirmek bile deveye Hendek atlatmak gibi. Tatlı dille sakince bazen vaadlerde bulunarak deniyorum ama yok bana mısın demiyor. Yemek yedirmek de tam bir travma oldu bende . Herşeyi çiğneyip tükürüyor , sevdiği sevmediği farketmiyor onun için oyun gibi . Kızıyorum anlatıyorum ama yok . Dün kahvaltıya gitti keyfi attı tabağını yere kırdı, ağzına aldığı herşeyi tükürdü . Ağlıyorum artık sinirden 😥 onun yaşında olup laf dinleyen var mı, mesela çocukta tehlike algısı da yok 29 aylık olacak. Her gördüğü suya atlamak istiyor, balkondan atlamaya çalışıyor. Parkta yolda asla el tutup yürümez deli gibi koşuyor korkmuyor annem babam kaybolur vs