Muhtemelen dişleri çıkacaktır tam o dönemde benim oğlum da aynısını yapıyordu. Anlık bir sancı vuruyor ve bu yüzden çığlık atarak uyanıyorlar. Bizde 2 ay kadar sürdü dişleri patlayınca birakti. Tetagil kullandım o dönem sanki biraz rahatlatır gibiydi ama cooook fazla fayda gördüm diyemem.