Diş teli kullanıyorum ve alt dişlerimden birini doktor çektirmem icin randevu oluşturdu çektiediğimde baya boşluk kaldı kapanmayacağından çok korkuyorum ama dişimi çektirmeden önce doktor o boşluğun kapanacağını söylemişti fakat o boşluğu gördükten sonra kapanacağına inanamıyorum sizce o boşluk cidden kapanır mı ?