ipekveraa ben hiç öyle bir sorun yaşamadım iki çocuğuma da kullandım konak sorunu olmadı hiç.. Uni baby kullandım kızıma hep konak yaptı içinde kimyasal vardı. Kimyasal içermeyen şampuan aldım hiç konak yapmadı. Benim kullandığım şampuan da hiç kimyasal yok. Iva natura minoris baby sıveno ıncia bunlar da hiç kimyasal yok. Kullananlar memnun yani. Bana çocuk doktoru kimyasallı ürünler yapar demişti o yüzden söyledim.