Seymau Kızlar evde çift çizgi çıktı betam ilk 24 çıktı ikinci 25 bugün tekrar yaptırdım 11 e düştü ama regl hala olmadım . Normalde kanama olunca düşmesi gerekmiyo mu bmyle bişey başına gelen varmı bi zararı yada başka bişey mi oluyor kafam karıştı
QueenMom__ Seymau yani sanıyorum ki kimyasal. Testleri farklı yerde yaptırdıysanız ondan da değişik çıkabilir