bluem hayır, dediğim gibi 6284 sayılı kanun üzerinden yapılan işlemlerde yargılama şikayete tabi değil. çünkü diyelim bi cesaret eşinizi şikayet ettiniz ardından da şikayeti geri aldınız. bunu tehditle yapıp yapmadığınızı savcı bilemez. onun dışında da bu kanun kadın ve çocuğu korumaya yönelik bir kanun olduğu için verilecek cezalar normal cezaların 2 katı olmaktadır.
minik bir tavsiye vermek isterim izniniz olursa eğer, şayet boşanacaksanız boşanma evresinde gerçekten işler çirkinleşir, bırakın şikayetiniz kalsın. Geçmiş olsun.