Hanimlar iyi akşamlar esim ile kavga ettik polis geldi birbirimizden sikayetci olduk bend edarp raporu vardi polis memuru iki Gün sonra arayıp bashekimlikten rapor alin dedi sikayeti geri cekmek istedigimi söyledim raporu almadan olmaz dedi başına gelen varmı sikayetci olup sonra vazgeçince ne olur kamu davasi açılmış öyle dediler beni biri aydınlatır mı