Kızlar merhaba kızım 13 Temmuz’da 1 yaşına girecek. Piknik tarzı bir şeyler yapmak istiyorum. Pastasını da ben yapmak istiyorum onun yiyeceği kadar ve güzel olmasını istiyorum. Bebeğinin doğum günü pastasını yapan var mı varsa tarif önerilerinizi alırım. Şimdiden yazan herkese teşekkürler