Arkadaşlar ya oğlum 2,5 yaşında babasına baba diyor ama bana adımla sesleniyor. Anne, anneciğim falan nadiren canı isterse söylüyor. Annem ve kayınvalidem birer dönem baktılar onlar geldikten sonra özellikle kendi annem geldikten sonra bu isimle seslenme başladı. Tahminen ne zaman anne der ? Kreşe gidince acaba diğer çocuklardan etkilenip söyler mi? Yani dert değil ama anne demesini istiyorum ya😅 var mı bizim gibi olan? Bir arkadaşım sürekli düzelt dedi ama bunu doğru bulmuyorum oğlum inatçıdır tam tersini yapmaya daha da meyilli. Bana neden anne demiyorsun? Diye sorduğumda çünkü Ayşe demek daha güzel diyor 🤣🤣