9 yıl daha çalısmam lazım 😂 dısardan falan ödeniyomu 🫠
Caglab ödeniyor ama en son 4-5 civarıydı diye biliyorum
Caglab Off biz 60 yaşında falan emekli oluyoruz sanırım 😅😅