helenistikbazalika Kızlar selam. Acil almam lazım çok araştırdım bu 2 si arasında kararsız kaldım sizce hangisi ? Kullanan varsa beni bi yeşillendirir mi Allah rızası için 👀🙏🏻
sakinyasam helenistikbazalika v12 aldim 5 6 ay once memnunum.İyiki almisim cok rahat.Ama digeri hakkinda fikrim yok.
Happybaby06 helenistikbazalika dyson v12 var bende çok memnunum.Sadece sert zemin için kullanılan ışıklı temizleme bir süre sonra sizi ruh hastası yapıyor çünkü tüm tozları görüyorsunuz ve her defasinda ışıklı başlığı da kullanmak istiyorsunuz😂😂
cattimom helenistikbazalika arkadaşımda v12 bizde v15 var epey memnunuz diğer markayı hiç duymadım bile parça değişimi için de gayet iyi oluyor dyson bilemedim
isilaybestee helenistikbazalika ikisini de kullanmıyorum dysonun kablolusunu kullanıyorum ama süpürgede dysondan şaşmayın derim satıcılar diğer markaları övüyor bi kaç yıl önce dyson ve philips arasında kalarak satıcı sayesinde philips aldım çok pişman oldum duson bu işte kesinlikle en iyisi
isilaybestee helenistikbazalika dikey süpürge arayışındaydım speedpro 700 aldım dediğim gibi satıcı şişirmesiyle 2 yıl sonrasında çekim gücü ciddi oranda düştü dyson kabloluya geçmek durumunda kaldım philipsi sadece kırıntı vs döküldüğünde hızlı olması için kullanıyorum onun dışında hiç memnun kalmadım
helenistikbazalika isilaybestee evet böyle bir çok yorum var çekiş gücü düşüyor diye.. Teşekkür ederimm🌸