Cnprtk mamayı görünce yazmak istedim benimde sütüm yetmedi Doğumdan sonraki gün sarılık geçirdi ebem ve doktorum bebelac gold aldırtıp verdik benim kızımda onu çok içti ölçeği yüksekti suan hatırlamıyorum ama bebek hemşiresi bu kadar alması iyi değil çocuğu obez yapacaksınız dedi ama çocuk istiyordu verdik 1 aya kadar sonra gaz yapmaya başladı sma ya geçtik suan 11 aylık hala kullanıyoruz ondan memnunuz doyuruyor kızımda çok seviyor mamasını anlayacağın mamayı değiştir hemen sonra gaz yapacak sıkıntı yaşayacaksın o daha çok problem cünkü birde tavsiyem emziğe alıştır çocuk sürekli emmek ister doysada bunu unutma beni dinle kafan rahatlar sonrada bana dua et 😂