Kızlar kolikten dolayı meme reddi yaşadığımız için sütümü sağarak veriyorum. Kaç cc vermeliyim az mı veriyorum fazla mı veriyorum bilmiyorum 120 cc verip 3 saat sonrasına alarm kuruyorum ama 3 saat olmadan tahmini 2 saat olunca saatlerdir aç kalmış gibi ağlıyor ve asla o sütü içene kadar susmuyor. Bildiğim kadarıyla bu aylarda 120 cc en az 3 saat tok tutması gerekir. Ben mi az veriyorum yoksa bebeğim mi fazlasını istiyor. Günde 1 kere de mamaya ihtiyaç duyuyoruz. Ama kilo alımı iyi olduğu için doktor her ağladığında verme mamayo kes dedi ama bu mümkün olmuyor çok ağlıyor. 3830. Doğmuştu şuan 6 kilo kilosu iyi oldugu için mi fazlasını istiyor ya da ben mi az veriyorum sizler kaç veriyorsunuz? 100cc felan versem bittiğinde ağlıyor 120 yi içince gülüyor konusuyor ama çok sık istediği için de fazla gibi geliyor bana