Kızlar merhaba , bebeğim şuan 14 günlük. 65 kilo ile hamile kalmıştım 85 kilo ile doğuma girdim . Şuan 77 kiloyum . Sizler doğumdan ne kadar sonra eski kilonuza ulaştınız merak ediyorum . Diyet yapmıyorum hem emzirdiğim için hem de henüz kendimi hazır hissetmiyorum :) . Birde sezeryandan dolayı yayık ayranı gibi kıpırdak bir göbeğim var şuan :) geçiyor mu bunlar sizlerde durum nedir ? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 💕💕