omurbebek12 Yemiyor ne yaptıysam yemiyor. 89 cm 12,5 kilo kız çocuğu gittikçe zayıflıyor ne Yapacam bilmiyorum siz de durumlar nasıl?
Sapsikanne omurbebek12 benimki erkek 92 cm 13 kilo benimki de yemiyor bazen öyle sinirleniyorum ki kahvaltıda yediği simitle gece yatıyor öğle uykusu da yok sabah 7 de kalktık ben uykudan bayılıyorum onun asla uykusu gelmiyor
omurbebek12 Sapsikanne acaba bu durumlar geçici mi bu ayların özelliği mi bilemedim yemek yememe nasıl bir şeydir ya gün boyu hiçbir şey yemese bile umrunda değil. Acıktım demez.
omurbebek12 Sapsikanne keşke benimki süt içse. Ona da razıyım ama sütte içmiyor. Geçen haftaya göre zayıflamış zayıflamasını da geçtim yemiyor aç aç yatıp kalkıyor. Aç olduğu için de sürekli mız mız
Sapsikanne omurbebek12 benimki gündüz açlıktan mızmızlanmıyor ama gece aç yattığı zaman sürekli uyanıyor öğlen yemesin onu geçtim de bari akşam yemek yese
omurbebek12 Sapsikanne bugün baya uğraştım sabah yumurta yedirdim akşama doğru da yoğurt ekmek yedi şimdi de avokado ve muz karıştırdım zorla yedirmeye çalışıyorum :(
Sapsikanne omurbebek12 daha ne olsun benimki ne yoğurdu sürer ağzına ne yumurtayı ne peyniri et yiyor bazen tek tesellim o
omurbebek12 Sapsikanne benimki de et yemiyor inşallah bu günler geçicidir Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Sapsikanne omurbebek12 amin inşallah insan ister istemez üzülüyor ama ne yapalım biz elimizden geleni yapıyoruz sonuçta