Aydakisiyahkedi doğurduktan sonra ütüyle falan uğraşamadım hiç yoğunluktan. Çocukların kıyafetini 1 yıldır tekrar ütülemeye başladım şuan 4 yaşındalar 😁 bunun nedeni de, parka götürmüştüm baktım çocukların şortu kırışık, tişörtleri kırışık, pek bi kepaze göründüler gözüme. O yüzden tekrar ütülemeye başlamıştım