Aydakisiyahkedi 10 aylık olmak üzere bebişim hala özel deterjan ve her kıyafeti ütülü ne zamana kadar devam etmeli
hermionegrangerr_ Aydakisiyahkedi 40 i cikinca utu defterini kapattim gunluk bi depo camasiri cikiyo cunku
dodu0207 Aydakisiyahkedi yenidoğan dönemi bitince sadece dışarda giyeceği ütü gerektiren kıyafetleri ve agız mendillerini ütülüyorum. Temiz icerikli deterjan hala kullanıyorum. Yenidoğan döneminde zıbın corap dahil herşeyi ütülüyodum. Vaktim olsa yine yaparım ama hiç vakit yok
Ballikizim99 Aydakisiyahkedi ilk zamanlar yaptım sonra bıraktım kıyafetleri ütü gerektiriyorsa onları ütülüyorum sadece. Zıbınlarını elimde sabunluyorum zaten dışardada kurutmuyorum hijyen sıkıntısı olamaz
aysealb_ Valla deterjan bende özel kullanıyorum ama ütü olayını 6 aylık olunca kestim şu an 18 aylık kızım 😂😂
diloslarrr Aydakisiyahkedi sadece ilk yıkadığımda ütüledim desem🤣 kız ben mi pisim diz mi çok temizsiniz anlamadım