Duygumom2 Prensimm kayıt için e devlette görüp direk gidip ne yaptınız hemen aldılar mı kura olayı diyolar bide onu anlamadım ondan sonra belli oluyor falan ama adrese yakın çıkanlar öncelik gibi birde okul nosu işini anlamadım bende öyle bişey gözükmüyü okul no işi kayıttan sonramı çıkıuor sistemde yanı e okul da
Prensimm Duygumom2 e devlette kayıt çıktığı okula gidin kayıt yaptıricam diyin onlar form veriyor kayıt ücreti oluyoronu diyorlar yazılıyor e devlete bakın neresi çıktıysa büyük ihtimal kura oluyor sabahçı öğlenci
aksoy92 Duygumom2 oğlum Eylül 2019 doğumlu kayıt oldu .devlet okulu .sizinkini hayli hayli alması lazım
RedFlower_ Duygumom2 benim oğlum da 28 Kasım hiç olmaz o zaman ya bjrde burda kayıt için 1500 TL para isteniyor IBAN verdiler bjrde diyorlar ki bağış diye yazın açıklamaya Ne bağışı diyorum Okul ödemesi Millî eğitim aradım asla vermeyin öyle bişey yok diyor bende onu anlamadım
OptimusPrime RedFlower_ Devlet bir defaya mahsus 5 lt sabun bir de 5 lt camasir suyu veriyor. İçeride anasinifina ilkokul hizmetlisi bakıyor baska eleman vermiyor. Okul temizlik ve çocuğunuzun öğretmen dışında tubalete gidio gelirken anaokulu icerisinde yardımcı gerektiği icin toplanıyor bu para. Kimsenin cebine gitmiyor maalesef. Bizaat çalıştım, çalışan arkadaşlarım var. Yillardirbu düzen değişmiyor. Zorunlu değil ama ihtiyaç. Okul ödeneği yok çünkü. Çok az sene başında yetmiyor. Çocuklarınızın kullanacağı şeylere gidiyor yine.. Biz de kayıt ederken 2500₺ ödedik. Her ay da 500₺ ödeyeceğiz toplam 6000 ödememiz gerekiyormuş. İşleyişi bildiğim için hiç sorgulamadım. Çevremde herkes de ödedi.
antropologanne RedFlower_ Biz de 6 bin yatirdik, sordugumuzda bu parayi cocuklarin tuvalet, ust degistirme, beslenme saati ile ilgilenen görevli icin oldugunu soyledi. Esim aslinda diretti ama para yatirmadan da kayit alamayacaklarini soyledi. Mecbur yatirdik.
Kuzucukhanim1289 RedFlower_ devlet özel destekli işte devlete bağlı. Form aldım işte aylik ödemesi 1500. Bide temizlik ücreti 5bin fln galiba öyle cuma gidip teslim edecegim belgeleri
OptimusPrime Duygumom2 Niye almıyormuş? Almak zorunda. Eylülde okul açılıyor anaokulu için ayı tutuyor. Benim kizim 30 Eylül dogumlu kayıt edildi.
Dilann92 Oğlum 2020 Ocak doğumlu e devlette kayıtlı çıktığı okula yaptık kaydını sorunsuz şekilde. 2019 almamaları tuhaf. Belki bölgesel farklar olabilir 🤷🏽♀️
Dilann92 Kuzucukhanim1289 yeni gördüm mesajınızı. Yarım güne yazdım ben 1250 aylık ve ilk kayıtta 2 bin ödedik. Tam gün olursa 5500 demişlerdi.
alparslan1_ Duygumom2 benimki 1 yaşında olduğu için sizin adınıza bende denedim. Gerçekten yaşı tutmasa benim ekranda çıktığı gibi yazardı sizde de. “Kayıt için yaşı uygun değil.” E devlet uygulamasından ekranı gösterirsiniz. Devlet uygun görmuş müdüre ne oluyor acaba.
antropologanne Duygumom2 Benim kizim 4 yasinda, biz gidip okuldan direk kaydini yaptirdik. Hic e devlet gibi birseyle ugrasmadik.
Dilann92 Emine44 bilemiyorum bizim e devlette görünüyor isterseniz bi kontrol edin siz de. Normalde olması lazım 2020 doğumlu
Demetbulut Duygumom2 2020 Ocak doğumlu oglumunda ana okulu kaydı çıkıyor daha gidip görüşmedim okulla .. kiİm ortaokulda.onun okulunda var ana okulu ağustosta başlıyor kayıtlar eğer okursa kızımın okuluna göndereceğim olmazsa kayıt çıkan okula .. birde kankamin kızı oglumdan 15 gün küçük onun kaydı çıkıyormuş aynı sene aynı ay ama cikmamis