Hanımlar, kızım 3 ay 11günlük doğduğundan beri kayınvalidem annem saolsun genelde kayınvalidem kızımı uyuturken hep salladı (benim annem garibim hep mutfaktaydı yemek yaptı bana saolsun). Kayınvalidem hep salladı doktora sordum hemen alışmaz dedi , neyse sonrasında ben de hep salladım çünkü artık uykusu geldikçe yüzünü kaşıyıp ağlamaya başlamıştı ve çok gazlı bebeğim o yüzden mecbur uykuya dalması için sallıyorum ve kendin sürekli kaşıdığı içinde içinde mecbur kundaklıyotum. Artık büyüdüğü için eskiye oranla kendini kundaktan kurtarmaya çalışuyır ama diğer türlü elleri hiç durmuyor ağlıyor. Beşiğine koyup kendiliğinden uyuyan bebekleri gördükçe şaşırıyorum benimki dehşet uyutulmak istiyor , sallanmak ninni söylenmek ya kucakta ya memede ya da ayakta Artık gittikçe kiloda alıyor kollarım kaldırmamaya başlıyor. Sadece uyku değil nprmalde de sanırım kucağa alıştı ne yemek yapabiliyprum ne temizlik. Bugün süpürge yapcam bi kere sesine uyanır, uyutsam uyanıkken sürekli kucak istiyor kangruda taşıyım diyorım en fazla yarım saat ondan sonra belim dayanmıyor. Şimdi uyutuyorum mesela beşiğinde sallıyorum nasıl direniyor gazı var o kadar çıkarmasona rağmen nasıl böyle sancılanıyro aklıö almıyor hep ağlıyor sinirim bozuluyor artık. Bu gaz olayımız ne zaman biticek nolur biri iyi bir şey desin gece eşim sallıyor artık bileklerim ağrıyor kucakta uyutulmak istiyor evde dolaşılıp. Gündüz hiç işimi yapamıyorum sizler nasıl yapıyosunuz. Valla cümleler karmaşık olabilir bir yandan kızımı sallıyorum bir yandan yazıyorum. Diyorum ki aslında gaz sorunumuz olmasa çok uysal bir kız. Kolik molik değil ama o sancı gelince yerle bir ediyor etrafı. Bir de bu ayda kucağa alışma olur mu ki? Mutfakta yemek yapıyorum ana kucağına koyuyorum yanıma alıyorum oynaya oynaya yapıyorum dün en fazla o anakucağubd 15 dakka durdu sonra aülamaya başladı uyutuyum diyorum sallıyorum gözleri kapanıyor hoop sancı geliyor. O kadar damla kullanıyorum nereye gidiyor bunlar ya hiç işe yaramıyor kafayı yedik eşimle artık. O da çok yorgun gidiyor işe. Lütfen durumu benim gibi olup arayı düzelten varsa tavsiyelerinize ihtiyacım var!!!!