Namaza başlamak istiyorum fakat böbreklerimden dolayı eğilip kalkamıyorum böbrek ağrısı belime baskı yapıyor maalesef, temizlik yaptığımda bi odayı 2 saatte bitiriyorum çünkü ağrım olduğunda 10 dakika oturup dinlenip öyle devam ediyorum🫣 namazı oturarak kılsam olur mu? Günahı var mıdır? Bunun hakkında dini bilgisi iyi olan birisi bilgi verirse sevinirim🌸