Yigitkomuz_ ipekbyzt9- ben kabız falan olunca içiyorum canım 6 buçuk ay lik bebegim bi sorun olmadı ama bilmiyorum genede
[silindi] ipekbyzt9- Bir malatyalı olarak tavsiyem hazır pakettense gün kurusu kayısıyı alıp kaynatarak meyve suyunu yapın miss gibi için hem sütünüze yarar komposto tarzı şeyler hemde bağırsak düzenine faydası olur.
Minnoo35 ipekbyzt9- hergun sabah aç karnına bitane içiyorum mutlaka..çok iyi oluyor yediklerime dikkat de edince bayağı kilo vermiştim onunla 😊