Bu aylarda normal mi yani bi 10/14 gündür yaşıyoruz kalkıp sabah yumurta yap acıktm diyor yarısını yiyor gün boyu daha bsey yemiyor yatarkende kefir meyve veriyorum 1 öğüne düştük ondada az yiyor normaldede çok iştahlı bir cocuk değildi seçici idi ama yiyordu guzel.. Birden ne oldu bilmiyorum daha yeni vitamin kan tahlili yapıldı değerleride normaldi bu aylarda yaşayan varmı bu durumu artık acıktım demediği sürece birşey vermeyeceğim ona karar verdim ben yoruldum çünkü .. Ek olarak birde aşırı inat dönemi başladı yani tuvalette olsun su içmede ben ne dersem tam tersini yapıyor ben a desem o z der bana çeneni kapa anne bile diyor bende artık müdahele etmiyorum sabah kalktıgnda hadi tuvaletmizi yapalm dediğim an hayır gelmedi yok diyordu bu sabah hıcbır sey demedim kalktı yarım saat sonra gitti kendi yaptı anne ben artık büyüdüm kendim yapabiliyorum sana gerek yok dedi bu neyin nesi 3 yaş sendromumu eğer öyleyse daha söylemediklerim var 2 yas sendromunu inanın özledim 🥺