sekerbebeginannesi 3315 ben göz kararı yapıyorum ☺️ ama kıyma, galeta unu, soğan (suyu alinmis rende), kimyon, karabiber, pulbiber,tuz ve çok çok az nane koyuyorum köfteye 😊
neolmusyaani 3315 ya bacım bende ekmekle yapiyodum dediğin gibi ama hiç tutmuyodu dagiliyodu geçen bi şey için galeta unu almisim dedm aaa dur bi kez bunla yapiyim valla çok güzel oldu bitanede yumurta kırdım çok beğendim şimdiye kadar hiç tutturamiyodum
neolmusyaani 3315 yok yok hiç olmuyor yarım kilo kıyma kullanicaksan 1 çay bardağına yakın galeta unu koy yarım saat falan da beklesin en az yani dinlenmiş oluyor daha iyi çekiyor ve daha katı kıvamlı oluyo çok güzel oluyor soğanın da suyunu sıkarsan daha lezzetli olur