Kızlar 12 hafta 5 günlük hamileyim 1 haftadır ne oturabiliyorum ne de yatabiliyorum bugün yine doktora gittim beni emara aldı tabi girmeden önce bi kaç kadın doğum doktoruna sorduk bir şey olmaz dediler bende girdim bel fıtığım patlamış kortizonlu iğne yaptılar tabi doğum doktorumdan onaylı ama içim rahat değil bebeğime bi zararı olacak diye korkuyorum benim gibi bu durumu yaşayanlar oldu mu ve nasıl bir yol izlediniz ?