Kızım asla lazımlığa yapmıyor. Bugün hastaneye gittim annem bir kere yaptı diyor gerisini tuvalet banyo kenarına yapmış. 1 kerede tuvalete kaka yapmış. Bugün 3.gün 3 kez alt ıslatma oldu. Normal mi? Lazımlığa yapmasını istiyorum ama yapmıyor ve beyaz oturağı çıkartıyor. Bunun için ne yapmam gerekiyor?