Bakbenanneoldum Bıgün bebeğimin 7 aylık kontrolüne götürdüm boyu hiç uzamamıs gecen ay ile aynı. Kilo olarak da sadece 400 gr almıs 🥺 aynı zamanda kabız su an. Bakamıyorum galiba cok kötü hissediyorum suan kendimi .
bisenakillisinzaten Bakbenanneoldum bakamamakla ne alakası var hiç canını sıkma. Eğer bebeginiz hareketliyse bu aydan sonra daha az alır maalesef 6. Aydan sonra azaliyo kilo alımları
bal203 Bakbenanneoldum zaten bu aylarda 1 kilo almasi beklenmiyor 400 gr gayet guzel almis kendini asla kotu hissetme beni. Kizimda enfeksiyon var di 3 ay hic kilo almadi gorenler aaa bu hic degismiyot kuru kemik sadece diyorlar di daha yeni yenj toparliyoruz 6 750 gr olmus sizin ne kadar
Yesillimon Bakbenanneoldum Bunun seninle ne alakası var cnm ilk doğdu zamanlar gibi olmuyor 4 aydan sonra boy ve kilo alımı yavaşlıyor öyle her ay uzayıp ay da 1 kilo almıyorlar şuan kaç kilo
bal203 Bakbenanneoldum kabızlığinada mamasina yada yaptiginiz ek gidalarin icine bir cay kasigi zeytinyagi damlatin cok etkisjnj göreceksiniz
Asilahmet Sıkma canını eminim iyi bir annesindir tek derdin boyu bu ay uzamamış olsun inanki öyle anneler var ki bebek bu her bebeğin gelişimi farklıdır bu ay uzamamış diğer ay uzar sıkma canını
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bakbenanneoldum boyu hiç uzamamıs gecen ay ile aynı. Bununla, sizin anneliğinzi sorgulamanızdaki bağı anlamlandıramadım 🤷🏼♀️ Bakbenanneoldum Kilo olarak da sadece 400 gr almıs Sence 400 gr gayet iyi değil miii? 🙄 Sen böyle bşr durumda bunları söylüyorsan, ben ölim ozmn abla, valla ölimm
Eylul301023 Bakbenanneoldum Boyuyla sizin ne alakanız var, ayrıca 400 gramda normal hareketlendikleri için zaten azalıyor kilo almaları. Kabızlık içinde her gün zeytinyağı icirin düzelir 🙂