melekk_ Arkadaslar meyve sebze pure emzigi alcam da. Oioi marka mi olmali digerleri ayni isi goruyor mu ? Kullananlar bir bakar misiniz ☺️
ilkimnk melekk_ wee baby gibi uygun markalarla aynı işlevi görüyor, ben tercih etmedim bence gereksiz pahalı
mrs_moomm melekk_ merhabalar ne yptiniz acaba bu konuda ben iş gormesinden ziyade plastik silikon sagligi açısından tereddüt ediyorum da
Esmprsege Valla ben bimden almıştım daha oğlum karnımdayken denk gelmişti aktüelde markası wee baby çokta güzel iş görüyor şimdi 7 buçuk aylık hergün kullanıyoruz bir sorun yaşamadım ☺️
Alerjikrinit melekk_ weebaby almıştım ben iyi iş gördü oioi yemek seti kullandım önlük harici hepsi koku yüzünden çöp oldu o yüzden ön yargılıyım
maviummu19 melekk_ ben oioi aldım ama çok begenmedim açıkçası kapagı yok v wee baby nin kini aldım sonra e bebekten
thebacim Mama kasesinden bölmeli tabağına kaşık bardağına kadar set olsun diye oioi aldım, ama gerek de yokmuş, püre emziğini wee den aldım kapaklı çok güzel çok memnunun da biz hiç kullanmadık neredeyse 🤭