Ervammkmm Kızlar bu doğum lekesi gecermi üç doktor baktırdım bu morluk nedir diye hepsi doğum lekesi dedi de sizce gecermi. Bu arada yeniyim foto ekleyemedim nasıl yapicam
defnemiraybebek Ervammkmm o morluk geçmiyor benim kızılında poposunun iki tarafında da kocaman var doktorlar doğum lekesi geçer dedi sonradan cildiye doktoruna gösterdim o da geçmez sadece biraz rengi açılır dedi 🙄
Birdunyabircennetannesi Mongol lekesi büyük ihtimalle Doğduğunda mosmordu poposu sırtı Şuan 3 yaşında açılmaya başladı rengi
Ervammkmm Birdunyabircennetannesi ah bı fotoğraf koymayı bilsem buraya ekliycem ama kimse tarif etmiyo 🥲
Birdunyabircennetannesi Ervammkmm https://mutluresim.com/ Buradan resmi seçin sonra linki buraya paylaşın
lohusaserbeti Benim kızımın ayak bileklerinde ve poposunda var ilk doğduğunda mordu şuan 8 aylık grileşti
muno112 Mongol lekesi önemli bir şey değil benim oğlumda da var poposunda ve ayağında. Genelde 3 yaşına kadar azalarak geçermiş ama bi ihtimal hep kalabilirmis de. Yapacak bir şey yok saglik sorunu teşkil etmiyor
muno112 Ervammkmm bu da mongola benziyor zaten ciddi bir şey olsaydı doğduğu an doktor size soylerdi veya takibini yapan doktorunuz.