Sanırım çoğu bebek gibi benimde bebeğim oldukça iştahsız.. kahvaltıda ne avakado ne yumurta ne muz.. ara öğünlerde ise muz asla yemeyen bi bebek. Açıkçası bu durumu beni çok üzüyor, iştahsız bebekler için önerileriniz nelerdir ne yapmalıyım? Bebeğim 14 aylık.