245 bu 'çok zayıf' demek değil ki. Her şey yolunda hiç merak etmeyin. Ek gıdaya ağırlık vermeyin bu süreçte % 90 anne sütüne devam edin. Kiloyu da kafaya takmayın. İnanın bebeğiniz zayıf değil. Ben emzirme danışmanına sordum aynı sizin gibi endişelenerek, "sizin ebe tombul bebek seviyor galiba bebeğinizin kilosu gayet iyi" dedi.