Kızlar 2 aylık kızım var emerken hep boğazına kaçırıyor. O kadar hırslı ve hızlı çekiyor ki anlatamam. Öyle aman aman bir sütümde yok ama yine de neredeyse her emzirmemde boğulma tehlikesi yaşıyor. Ben mi yanlış emziriyorum diyorum artık. Bazen çok zor çıkarıyor korkuyorum bir şey olacak diye. Başına gelen var mı bebeği benim kız gibi olan. Ne yapabilirim bunun için