Ayaz29 Merhabalar. Ben oğlum adına hesap açıp birimini yapmak istiyorum. Ama karar veremedik nasıl bişey yapacağımıza. Önerisi olan var mı ### ****
Kbraugur Ayaz29 bankaların altın hesapları var büyük oğluma açtırmıştık 6 ay düzenli çeyrek alıp koyduk sonra elimiz sıkıştı öyle kaldı😣