mom97X Kızlar bebeğim 18 günlük, iki hafta önce sarılık olmuştu şimdi hem sütümü hem de mama veriyorum. Ama gözlerindeki sarılık hâla gitmedi var biraz, endişeleniyorum açıkçası Normal mi acaba hemen gözlerindeki sarılığı geçmeyebilir mi ..?
yasemin1812 mom97X Normal kuzum benim bebeğim sarılığı 1.5 ayda atlattı yavaş inerdi değeri sürekli emzirmeme rağmen
Aerith mom97X korkmayın benim oğlum da 19 günlük hala gözlerindeki sarılığı geçmedi. Yavaş yavaş geçiyor. Bazen uzun sürebiliyormuş.
canankacki mom97X bebeyim 6 aylık uzamış sarılık atlattık hala gözlerinde sarılıklar gitmedi ve çok geç gidermiş haberiniz olsun
seymavmustafa Uzayan sarılık değerleri normal ise 3 ayda geçiyo aynı durumu bende yaşadım gözlerin içi sapsarıydı geçti çok şükür