serifekrtkn Kızlar oğlum 3aylik oldu ilk doğduğu sıralar bebelac mama almistik o gaz falan yaptı karın ağrısı doktora götürdük organik hipp yazdı bebelac mamayida saklama kabında 3 aydir duruyor buzdolabında bozulmamıstir demi bebelac a geçmek istiyorum
Eylul301023 serifekrtkn mamaların açıldıktan sonra 15 gün süresi var diye biliyorum 3 ay çok uzun bir süre kullanmayın
hunilimomy serifekrtkn her mamanın farkli ama en uzun 20 gun dolapta olsa bile açıldığı için kullanılmaması gerekiyor yeniden almalısınız
Elfgrn serifekrtkn dolapta olsa dahi açılmış bir mamanın en fazla ömrü 3 haftadır. Sonrası için riske girmeyin derim ki az bir sürede değil 3 ay diyorsunuz