beyzanur0 hep ayni saat yatirdim sabah gune erken basladik. Gece uyumadan once dus aldirip mamasini verip yatirdim karanlikta. Besikte ilk baslarda agladi ama kendi kendine uyumayi öğrendi. Emerek uyurdu sutum kesildi hic sallamamistim bu yontemi arastirip buldum. Kv gece banyo yaptirmama laf ederdi cocugu hasta edersin ben oyle istemiyorum sabah yapacak diye emir verdi benim emrimle kendisini ugurladim gece yaptirdim misss gibi uyumayi ogrendi. Gece uyaninca da mama veriyordum hic konusmadan geri besigine birakiyordum simdi gece beslenmesini kestim tabi arada uyanir sirtina pit pit vurur uyuturum geri.