Oğlum 5 gündür salgın ishale yakalandı çok ishali yoktu ateşi yükseldi 38.5larda. Hastalığının 3.günü böyle uçuklar çıktı sonra çoğalmaya başladı bu uçuk mu ne olabilir? Hala da iyileşmedi ağzının içi de yara. Doktor enfeksiyon olduğu için vücudu atmış dedi ama doktor gördüğü zaman 2 tane falan vardı çocuğum 5 gündür iyileşemiyor antibiyotik iğne vurulmasına rağmen😔
