Kızım tam 2.5 yaşında, uzun zamandır zaten iletişim içerisindeydik gerek anlatarak gerek oyunlaştırarak. Uzun zamandır da çiş kaka söylüyordu, artık bez istemediğini de dile getirince bugün çıkardık bezi. Şimdiden çok yoruldum arkadaşlar 🥹 2 kez çişim geldi dedi koştuk yetiştik azıcık kaçmış oldu ikisinde de ama kalanı tuvalete yapabildik. Kaka için kaka geldi dedi gittik yapmadı, pürüz çıkardı sonra benim olmadığım bir odada yaptı 🫠 ama çok rahatsız oldu tuvalete yapcam artık dedi.. umarım 😒🫠 hafif kaçırmalar oluyor normal değil mi bunlar gazlayın beni arkadaşlar pes etmek istemiyorum 😅 birde gece ne yapmam lazım, uzun zamandır zaten sabaha temiz uyanıyordu ama aksilik ya kesin yapar ne yapmalıyım 😔